Τί θέλουμε να κάνουμε και πώς
Εφαρμόζοντας αυτό το σχέδιο που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ και υποστιρίζεται από το INEΔIBIM, επιθυμούμε:
- να γνωρίσουν οι νέοι μας τον πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που δεν είναι άλλος από τις κοινές αξίες που ενώνουν τους λαούς των κρατών-μελών της
- να γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας και διακυβέρνηση ενός κράτους, τα είδη πολιτεύματος και να εκτιμήσουν τις αρετές της ισότητας και της δημοκρατίας
- να τους κάνουμε πιο ενεργούς πολίτες στα κοινά του τόπου τους και πιο ενημερωμένους, αυριανούς πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Στόχος:
- για μεν τους νέους, η ενδυνάμωση της ευρωπαϊκής συνείδησης, η απόκτηση δημοκρατικής Παιδείας, ενσυναίσθησης και σεβασμού της διαφορετικότητας
- για δε τους διοργανωτές και Youth workers:
1. η παροχή ευκαιριών για να δουν την ενασχόληση με τους νέους, ως παροχή φιλοσοφίας ζωής και ανάπτυξης της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης τους.
2. να κάνουν την ένταξη και διαφορετικότητα, πράξη στην καθημερινή τους ενασχόληση με τους νέους
Οι δραστηριότητες του σχεδίου, εναρμονισμένες πλήρως με τη δράση 154 του προγράμματος Εrasmus Plus περιλαμβάνουν:
- Διαβουλεύσεις νέων, για προσδιορισμό αναγκών και σχεδιασμό δράσεων
- επισκέψεις και ενημερωτικές συναντήσεις με πρόσωπα και θεσμούς που ασκούν εξουσία και διαμορφώνουν πολιτικές
- σεμινάρια, εργαστήρια και ημερίδες
- παιχνίδια ρόλων και προσομοίωσης λειτουργίας δημοκρατικών θεσμών
- εκστρατείες ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για θέματα άμεσου ενδιαφέροντος (δημοκρατία, κλίμα, ισότητα και λοιπά )
Όλα αυτά, μέσα από ένα παιχνίδι προσομοίωσης μιας ουτοπικής πολιτείας, που την ιδρύουν από την αρχή είναι οι συμμετέχοντες νέοι και την ονομάζουμε «Νεφελοκοκκυγία»
Στις βασικές δραστηριότητες συμμετέχουν 14 νέοι του τοπικού Δήμου μας ,που όλοι χαρακτηρίζονται ως άτομα με λιγότερες ευκαιρίες.
Θα εμπλακούν ο δήμος, η περιφέρεια, το πανεπιστήμιο, οι τοπικοί βουλευτές και ευρωβουλευτές, συλλογικότητες, εθελοντές και απλοί πολίτες


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου